قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

کاربرد پروفیل زد

این گونه پروفیل ها اغلب از خم و برش ورق فولادی به شیوه نورد گرم و در اندازه های استاندارد ساخته می شوند که محصول نهایی از وزن اندک و استحکام بالا برخوردار است. وزن سبک این پروفیل ها به میزان زیادی در افزایش استحکام ساختمان و همچنین به افزایش سرعت و سهولت اجرای سازه کمک خواهد کرد. از دیگر مزایای آن قیمت مناسبی که دارد می باشد، که در اکثر موارد برای مشتری به صرفه خواهد بود.با توجه به مزایایی که این محصول دارد بیشترین کاربرد آن در ساخت اسکلت فلزی، سوله سازی و اتصال میان دیگر سازه ها می باشد. همچنین در صنعت کشتی سازی، جهت ساخت سقف های شیب دار و پوشش سقف سالن های بزرگ، ایستگاه های سوخت رسانی مورد استفاده قرار می گیرد. صرفه اقتصادی این محصول موجب شده تا در صنعت این پروفیل را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه کنند. به عنوان مثال از نیمرخ Z جهت احداث ستون های مرکب و سازه های مرتفع استفاده می کنند.جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص قیمت روزانه پروفیل می توانید به وب سایت معتبر فولاد فیدار مراجعه کنید.

انواع سایز ناودانی

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های تقسیم‌بندی ناودانی‌ها، تقسیم‌بندی بر اساس سایز و اندازه است که در حقیقت تعیین‌کننده کاربردها و وزن این محصولات هستند. همان‌طور که گفته شد ناودانی‌ها از مواد مختلف تشکیل می‌شوند اما رایج‌ترین آنها ناودانی‌های فلزی می‌باشند که در سایزهای مختلفی وجود دارند. ناودانی‌ها معمولاً در ابعاد مختلفی همچون ناودانی 6 متری و 12 متری تولید می‌شوند و بر اساس جدول اشتال و استانداردهای بین‌المللی می‌توانند در سایزهای مختلفی همچون سایز 6، 8، 10، 12، 14 و … وجود داشته باشند که هر کدام بر اساس نوع ناودانی و میزان ضخامتی که دارند از وزن‌های مختلفی برخوردار هستند.جهت اطلاع از مزایا و قیمت روز ناودانی می توانید به کلیه وب سایت های معتبر مراجعه کنید.

قیمت پروفیل چهارچوب

قیمت پروفیل چهارچوب به طور کلی بر اساس کیفیت سطحی، قابلیت شکل پذیری، قابل جوش بودن و مقاومت مکانیکی تعیین می گردد. پروفیل های چهارچوب را در ساخت چهارچوب درب برای درهای چوبی و  mdf می توان استفاده نمود. پروفیل های یو پی وی سی براساس خواص شیمیایی و خواص فیزیکی مورد ارزیابی قرار می گیرند. تاج پروفیل هم همان ارتفاع پروفیل است و هرچه تاج پروفیل بیشتر باشد، سطح کلاس فنی پروفیل بیشتر خواهد‌ بود.

پروفیل سی پرلین چیست؟

کلمه پروفیل به معنی ثابت بودن یک مقطع در طول مشخص است. پروفیل در زبان لاتین به تجهیزاتی گفته می‌شود، که در ساخت در و پنجره و لوله یا نمای ساختمان از آن ‌ها استفاده می ‌شود. پروفیل سی با عنوان تیرچه‌ سی‌پرلین هم معروف است. مهم‌ ترین کاربرد این محصول فولادی، در ساخت سازه ‌های ساختمانی است. نحوه‌ اتصال پروفیل سی‌پرلین به این صورت است که این پروفیل، به وسیله‌ پیچ‌ های متعددی به نبشی ‌ها یا ورق ‌ها متصل می‌شود و نبشی و ورق هم پروفیل را به قاب اصلی ساختمان وصل می‌کند.جهت خرید پروفیل ارزان می توانید با همکاران مجموعه فولاد فیدار تماس بگیرید.

پروفیل فایبرگلاس چیست؟

در ساختمان سازی ممکن است برخی از سازه ها با در معرض قرار گرفتن در برابر سولفات‌ ها، کلریدها و غیره دچار خوردگی شوند. برای جلوگیری از خوردگی راه حل های زیادی وجود دارد. از جمله راه‌ حل ها برای جلوگیری از این مشکل، استفاده از فولاد‌های ضد زنگ است که بسیار گران قیمت می باشد. یکی دیگر از این راه حل ها، استفاده از پروفیل آهنی و پوشش ضد زنگ مانند رنگ های اپوکسی نیز است. هر کدام از این راه حل ها بسیار هزینه بر، زمانگیر و دشوار می باشد.آمارهایی که در سال های اخیر مورد توجه مهندسان قرار گرفته است، نشاندهنده خسارت هایی بالغ بر ده میلیارد دلار ناشی از پوسیدگی سازه هایی مانند سازه های دریایی در مناطق مرطوب جهان است. برای کاهش هزینه ها ناشی از پوسیدگی سازه ها، کامپوزیت های پایه پلیمری با فایبر کاربرد دارد که کمک به استقامت سازه در برابر خوردگی، نارسایی الکتریکی و غیره می کند.جهت استعلام قیمت پروفیل ارزان می توانید به وب سایت معتبر فولاد فیدار مراجعه فرمایید.