قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

قیمت تیرآهن هاش

قیمت تیرآهن هاش با توجه به نوع آهن کیفیت و خلوص آن متفاوت می باشد. دو نکته بسیار مهم در خرید تیرآهن هاش مد نظر قرار گیرد که یکی کیفیت و دیگری قطر آن است. معمولا قیمت این نوع تیرآهن به دلیل وارداتی بودن و وابستگی به قیمت ارز روزانه متفاوت بوده و شرکت های پخش کننده قیمت تیرآهن هاش را به صورت حضوری یا تلفنی اعلام می کنند، اما همانند سایر آهن آلات قیمت تیرآهن هاش به صورت کیلویی اعلام می شود. به طور میانگین قیمت هر کیلو تیرآهن هاش حدود ۲ برابر قیمت تیرآهن معمولی می باشد.

کاربرد قوطی پروفیل در صنعت چیست؟

از موارد کاربرد قوطی ستونی می‌توان به ساخت مبلمان، تجهیزات پزشکی، تجهیزات شهری مانند صندلی نیمکت پل های عابر پیاده و هوایی، ساخت نمای ساختمان و برای ساخت سقف و دیوار سوله اشاره کرد.استفاده از قوطی در ساختمان سازی مزایای قابل توجهی دارند، به دلیل تو خالی بودن قوطی ها وزن کمتری دارند و باعث صرقه اقتصادی می‌شود. از طرف دیگر به دلیل سبکی به هنگام وقوع زلزله تحت تاثیر نیروی کمتری قرار می گیرد و هم چنین نسبت به وزن کم خود مقاومت خوبی دارد و در مقابل پیچش استحکام خوبی از خود نشان می‌دهد.قوطی ستونی به طور گسترده‌ ای در ساخت قاب‌های سبک در تعداد زیادی از صنایع استفاده می‌شود. ترکیب انعطاف پذیری ساختار جعبه با مقاومت ، شکل پذیری و قابلیت انعطاف پذیری فولاد، این محصول نهایی بسیار قابل اعتماد و با دوام ارائه می‌دهد که پس از استفاده نیز به طور گسترده بازیافت می‌شود .برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و مشاهده قیمت پروفیل به وب سایت فولاد فیدار مراجعه بفرمایید.


https://www.fooladfidar.com/product-category/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84

مشخصات و وزن ناودانی سبک

ناودانی سبک از جمله پروفیل های ساختمانی و صنعتی با مقاطع باز به شمار می رود. در ساخت سازه های مختلف ساختمانی و صنعتی محاسبه ی ابعاد و وزن ناودانی بسیار اهمیت دارد. کارخانه های زیادی در ایران و خارج از کشور به تولید ناودانی پرداخته اندکه محصولات تولیدی دامنه ی گسترده ای از ابعاد، طول و وزن را شامل می شوند. ناودانی های تولیدی به دو دسته ی بزرگ ناودانی سبک و ناودانی سنگین تقسیم می شوند.برای استعلام قیمت ناودانی سبک به وب سایت فولاد فیدار مراجعه کنید.


قیمت مواد اولیه و خام تولید آهن

عوامل زیادی بر قیمت آهن تأثیرگذار است می توان قیمت مواد اولیه را عاملی موثر بر قیمت آهن آلات دانست. مقدار تولید و مصرف سنگ آهن نقش تعیین کننده ای در قیمت آن دارد. چین پیشگام تولید ماده خام تولید آهن در دنیاست و بزرگترین وارد کننده سنگ آهن در جهان نیز به حساب می آید. میزان تولید سنگ آهن در چین، میزان مصرف داخلی آن و اعلام موجودی در انبارهای چین نیز در قیمت جهانی آن موثر است.

ویژگی ناودانی سنگین

فواید ناودانی سنگین و شکل ظاهری آن سبب شده تا در انواع پروژه ها کاربرد داشته باشد. نقش ناودانی سنگین در ساخت و ساز، ترمیم بناها، صنعت، پروژه های عمرانی بسیار چشمگیر است. وزن ناودانی سنگین به کاررفته در انواع کاربردها مختلف می باشد. در بعضی کاربردها از ناودانی سبک و در برخی دیگر از ناودانی سنگین استفاده می کنند. وزن ناودانی را میتوان از طریق جدول وزنی ناودانی تعیین نمود .وزن ناودانی سنگین برابر با جدول استاندارد اشتال است و به همین دلیل به آن ناودانی سنگین گفته می‌شود. با استفاده از جدول اشتال مقاطع فولادی طراحان و مهندسان در ساخت صنایع فولاد به زمان کمتری نیاز دارند، چرا که استفاده از این روش زمان محاسبات را پایین می‌آورد. علاوه بر آن ناودانی سنگین از ضخامت بالایی برخوردار بوده که اغلب در پروژه‌های بزرگ و صنعتی کاربرد دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ناودانی سنگین به وب سایت فولاد فیدار مراجعه فرمایید.