قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

قیمت پروفیل درب و پنجره آهنی

قیمت پروفیل درب و پنجره آهنی علاوه بر افزایش قیمت مواد خام فلزات، افزایش کرایه های حمل و نقل نیز بر قیمت آن تاثیر گذاشته است. در صورت استفاده از شیشه دوجداره در این پروفیل ها، می توان پنجره ای عایق در برابر حرارت داشت. پروفیل می تواند پنجره ای مستحکم و مقاوم در برابر ضربه، باد و باران باشد. برای اطلاع از قیمت روز پروفیل  و مشاوره می توانید با همکاران واحد فروش پروفیل در وب سایت فولاد فیدار تماس بگیرید. 

قیمت نبشی و ناودانی اروپایی

نبشی و ناودانی اروپایی از ناودانی و نبشی هایی است که از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و همین ضخامت بیشتر نیز وزن آنها را افزایش داده است و نسبت به نبشی و ناودانی های ایرانی وزن به مراتب بالاتری دارد. از نبشی و ناودانی اروپایی به دلیل همین ضخامت و وزن بالا در پروژه های ساختمانی بزرگ و همچنین پروژه های صنعتی استفاده میشود. نبشی و ناودانی اروپایی بواسطه همین کیفیت بالا قیمت بالاتری نیز در مقایسه با ناودانی و نبشی های ایرانی دارد.قیمت نبشی و ناودانی اروپایی
نبشی و ناودانی های اروپایی چه در اروپا تولید شده باشند و چه در کشورهای دیگر از محصولات فلزی وارداتی محسوب می شوند که همین موضوع قیمت آنها را تحت تاثیر زیادی قرار میدهد. نوسانات ارزی از مهمترین عوامل در افزایش یا کاهش قیمت نبشی و ناودانی اروپایی هستند و در صورتیکه نرخ ارز افزایش یابد در مدت کوتاهی قیمت نبشی و ناودانی ها نیز افزایش می یابد. هزینه حمل نیز بر روی قیمت نبشی و ناودانی اروپایی تاثیر مستقیمی مانند نوسانات ارزی دارد. شرکت های وارد کننده باید هزینه زیادی را بابت واردات این نبشی ها و ناودانی ها به کشور بپردازند که موجب افزایش قیمت آنها برای عرضه به بازار مصرف خواهد شد.شما می توانید با مراجعه به وب سایت فولاد فیدار بهترین قیمت ناودانی را در این وب سایت ملاحظه بفرمایید.

قوطی پروفیل چیست؟

پروفیل‌ها مقاطعی فولادی و توخالی هستند که هر یک بنا به کاربردشان با طراحی خاصی تولید می‌شوند. امروزه این مقاطع فولادی را مطابق با جنس، سایز، کاربرد و شکل تقسیم‌بندی می‌کنند.  به طور کلی در صنعت ساخت و ساز و در مبحث تخصصی تعریف پروفیل، باید گفت، که دو نوع پروفیل باز و بسته وجود دارد. پروفیل باز در ابعاد و ضخامت‌های متنوع تولید می‌شود و در صنایع ساختمان سازی به عنوان مصالح مصرفی برای ساخت تسمه، تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، هاش و چهارپهلو کاربرد دارد.شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص قیمت پروفیل به وب سایت فولاد فیدار مراجعه کنید.

قیمت ناودانی اروپایی

قیمت ناودانی اروپایی از عواملی چون قیمت تمام شده آن در کشور مبدا ( که خود بسته به عواملی چون قیمت سنگ آهن به عنوان مواد تشکیل دهنده، قیمت نفت به عنوان انرژی تامیین کننده چرخه تولید ، هزینه های حمل و نقل و تورم جهانی است) و میزان برابری ارز تبادلی و میزان تقاضا در بازار تاثیر پذیر است. قیمت روز ناودانی اروپایی UPN در سایت فولاد فیدار قابل مشاهده و بررسی است و میتوانید لیست قیمت ناودانی اروپایی را به صورت یکجا در از قیمت ناودانی وب سایت فولاد فیدار تهیه کنید.خرید ناودانی اروپایی از فولاد فیدار به معنای خرید به بهترین قیمت است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با قسمت فروش ناودانی اروپایی در ارتباط باشید.

رایج ترین نوع میلگرد

رایج ترین نوع این محصول مهم ، فولاد کربنی است که به طور معمول از میله های گرد نورد گرم با الگوهای تغییر شکل تشکیل می شود. انواع دیگر موجود در دسترس شامل فولاد ضد زنگ و میله های کامپوزیت ساخته شده از الیاف شیشه ، الیاف کربن یا الیاف بازالت است. میله های تقویت کننده فولاد همچنین ممکن است در یک رزین اپوکسی پوشش داده شود که برای مقاومت در برابر اثرات خوردگی بیشتر در محیط های آب شور ، بلکه همچنین سازه های زمینی طراحی شده است. همچنین چوب بامبو یک گزینه مناسب برای تقویت فولاد در ساخت بتن است.جهت استعلام قیمت میلگرد می توانید به وب سایت فولاد فیدار مراجعه کنید.