قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

قیمت انواع آهن آلات

انواع آهن آلات

کاربرد ورق فلزی رنگی

ورق فلزی رنگی از جمله ورق های فلزی بر پایه گالوانیزه  است که بر حسب کاربرد و استفاده آن در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه می شود. رنگ های ورق های فلزی رنگی به دلیل این‌که در کوره و زیر فشار گرما به آن افزوده می شود در بطن نفوذ کرده وبخشی از آن می باشد.ضخامت پوشش رنگی که به ورق فلزی رنگی گالوانیزه افزوده می شود 35 میکرون می باشد که تحت عنوان پوشش روی، جذب ورق فلزی می شود. پوشش روی در ورق پایه گالوانیزه و رنگ های اضافه شده به آن ها در ورق رنگی باعث جلوگیری از خوردگی می شوند و باعث افزایش انعطاف پذیری و تغییر شکل ورق ها می شود.ورق‌ فلزی رنگی یکی از پرکاربردترین محصولات در ساختمان سازی، ایجاد سقف کاذب در ساختمان، انبارها و همچنین در صنعت لوازم خانگی همانند تولید یخچال فریزر، کابینت آشپزخانه و کامپیوترها و بسیاری دیگر به کار گرفته می شود. برای مشاهده قیمت ورق رنگی به وب سایت فولاد فیدار مراجعه کنید

تفاوت قیمت ناودانی روسی و اروپایی

یکی دیگر از مقایسه هایی که میتوان گفت از مهم ترین تفاوت ها محسوب می شود، تفاوت قیمت ناودانی روسی و اروپایی بخاطر تفاوت در وزن، ابعاد و فرآیند تولید آنها می باشد. همچنین قیمت ناودانی سبک یا همان روسی پایین تر از نوع سنگین یا اروپایی است. پس میتوان گفت قیمت ناودانی نیز به عوامل گوناگونی مانند نرخ ارز، قیمت آهن و فولاد جهانی، میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد اما مهم ترین عاملی که در  تعیین قیمت ها نقش اساسی را ایفا می کند، قیمت آهن است.

روش های شناسایی میلگرد استاندارد

محصولات فولادی و به ویژه میلگرد در صنعت ساختمان سازی نقش کلیدی و مهمی دارند. کاربرد وسیع میلگرد در صنعت ساختمان سازی باعث افزایش تعداد کارخانه های تولید میلگرد شده است. از طرفی، به دلیل وجود سود بالا در این صنعت، افراد سودجو با هدف سود بیشتر، محصولات تقلبی و بدون کیفیت خود را وارد بازار می‌کنند.لازم است بدانید وارد کردن میلگرد تقلبی می تواند باعث ضررهای جبران ناپذیر مالی و جانی شود، به همین دلیل خریداران میلگرد، باید قبل از انجام سفارش و خرید میلگرد، از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایند. میلگرد فاکتورها و ویژگی های مهمی دارد که آگاهی از آن ها همان وجه تمایز میان میلگرد تقلبی از اصل خواهد بود مهم ترین نکته در خرید میلگرد استاندارد و اجتناب از خرید میلگرد تقلبی، خرید میلگرد از شرکت های معتبر فروش آهن آلات می باشد.قیمت میلگرد را از وب سایت فولاد فیدار مشاهده کنید.

نحوه استفاده ناودانی های فلزی وکاربردها

با کاهش عرضه الوارهای چوب به عنوان ناودانی چوبی با کیفیت ، ناودانی های فولادی بیشتر و بیشتر در ساخت خانه جایگزین ناودانی چوبی شدند ، البته برخی ویژگی های ساختاری در این محصولات فلزی وجود دارد که کاربرد آنها را موثرتر می کنند مانند ناودانی های فولادی کاملاً صاف هستندآنها کوچک نمی شوند و تقسیم نمی شوند ناودانی ها سبک و آسان هستند ، و نگهداری آنها به آسانی شکل می گیرد به علاوه در برابر آتش ، حشرات و پوسیدگی مقاومت می کنند و شما واقعاً این را دوست خواهید داشت که ناودانی های فولادی حدود 30 درصد ارزان تر از چوب هستند.جهت استعلام قیمت ناودانی به وب سایت فولاد فیدار مراجعه کنید.

انواع و کاربرد میلگرد بستر

میلگرد از محصولاتی است که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. این محصول انواع و اقسام گوناگون دارد و هر نوع روش ساخت، خصوصیات فنی و مکانیکی و کاربردهای به خصوصی دارد. یکی از انواع آن میلگرد بستر است. از میلگرد بستر به صورت عمودی و افقی در میان دیوارها و یا بستر آن‌ها استفاده می‌شود تا استحکام و مقاومت آن‌ها را افزایش دهند. با قرار گرفتن میلگرد بستر در بین و بستر دیوارها از آن در برابر نیروهای کششی، فشاری و… محافظت می‌شود.میلگرد بستر در میلان و کف دیوار قرار می‌گیرد؛ بنابراین امکان خوردگی آن در اثر رطوبت بالا است پس باید ضدزنگ باشد. ازآنجا که استفاده از میلگرد بستر استنلس استیل هزینه بالایی را در پی دارد، معمولاً آن را از جنس فولاد گالوانیزه می‌سازند. قیمت میلگرد بستر بر اساس جنس و ابعاد آن مشخص می شود.



https://www.fooladfidar.com/